Wat je ziet ben je zelf……

Als “Ontblokker”, kijk ik naar mezelf en anderen vanuit hoe ik en anderen naar de wereld om ons heen kijken. (Dat is mijn perspectief.) Dat zegt in essentie wie we ten diepste zijn.  (Dus dat ben ik.) Het geeft daarmee ook aan wat ons blokkeert, blokkeren kan om effectief te denken, voelen, reageren en te doen.

Toen ik de film “Alles over niets” zag dacht ik dan ook gelijk om dat hier in mijn blog te delen. Om de mensen die me volgen op deze film te wijzen omdat hier op een herkenbare manier duidelijk uitleg over gegeven wordt. Kijk eerst maar even naar de trailer hieronder.

 

Je krijgt een kijkje in de gedachten van mensen, hoe dat het handelen bepaalt, en hoe dat vervolgens gevolgen heeft. Je ziet wat er mis en goed kan gaan. Zo helder dat het een kijkje in jezelf geeft omdat er zoveel herkenbaar is.

Ik wens je dan ook veel kijkplezier voor de complete film en hoor graag wat je er van vindt. De gehele film kun je hier bekijken.

Alles over Niets from All about nothing on Vimeo.

Over 2bcoaching, Trudy van den Berg

TRUDY ZEGT: "Als coach heb ik de leukste baan die er voor mij is omdat ik ervan geniet om anderen en mezelf te ondersteunen op hun ontwikkel-pad. Ieder heeft zijn eigen waarheid en die probeer ik te begrijpen en respecteren voor zover ik dat kan. Daarbij is respect van alle voors en tegens zoals die er op verschillende momenten zijn voor mij essentieel. Uit eigen ervaring weet ik hoe lastig keuzes maken kan zijn."
Dit bericht werd geplaatst in Hier-en-nu, Uncategorized, Wie ben ik?, Zelfrealisatie, Zelfreflectie en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

