Ik ben klaar voor morgen

Morgen ga ik een expositie van mijn beelden inrichten. Als beeldend kunstenaar ben ik inmiddels 6 jaar bezig en de laatste 4 jaar ook met meer intensiteit als beeldhouwer. Ik werk alleen met steen, niet in klei en ook niet met was en/of brons. Ik doe dat uit eerbetoon aan de natuur, de aarde die deze prachtige stenen laat ontstaan.

Het (alleen) exposeren is leuk én spannend tegelijk. Mijn beelden zijn mijn kindjes, ze zijn door mij geboren geworden. Eerst waren ze nog verstopt in de steen. De gedichten die erbij horen zijn kijkje in mijn ziel, ze tonen wat me ten diepste bezig kan houden.

Dat eerbetoon aan de natuur voor de steen is ook hoe ik een mens zie. Al het moois, de kracht en kwaliteiten zijn al aanwezig. Het is alleen de kunst van het weghalen (van wat overbodig is), bijschaven, schoonmaken, schuren, polijsten en oppoetsen zodat al het moois in zijn volle glorie gezien kan worden. Tijdens mijn coach activiteiten is dat ook mijn motto. Bij het werken met de stenen doe ik het werk, maar tijdens de coaching doe jij als coachee zelf het werk. Ik ben er om je de vragen te stellen die je jezelf niet meer stelt. Om je antwoorden en emoties terug te spiegelen zodat je met je hoofd en je hart naar jezelf kunt luisteren om te bepalen wat je wilt.

Nou dat heb ik in ieder geval met mijn beelden gedaan. Je kunt er meer over lezen en zien op mijn blog: beelden van Trudy

IMG_0701

Over 2bcoaching, Trudy van den Berg

TRUDY ZEGT: "Als verandermanager en teamcoach heb ik de leukste baan die er voor mij is omdat ik ervan geniet om samen continue van en met elkaar te leren. Ieder heeft zijn eigen waarheid en die probeer ik te begrijpen en respecteren voor zover ik dat kan. Daarbij is respect van alle perspectieven zoals die er op verschillende momenten zijn voor mij essentieel. Uit ervaring weet ik "samen weet je meer".
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized, Wie ben ik?, Zelfrealisatie, Zelfreflectie en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

