Kom zaterdag 27 september naar dé Dag van de Loopbaan!

 

flyer voorkant

Stel je loopbaanvragen een keer aan een erkende en/of extra gecertificeerde loopbaan professional voor € 10,= en probeer of het je verder helpt.

Waag de stap en stel je vragen in een individueel gesprek of volg een van de vele workshops. Check bij jou in de buurt bij wie je terecht kunt en doe het een keer!

Vanaf 29 augustus kun je je inschrijven op de website van De Dag van de Loopbaan .

Je kunt dan in Hilversum (postcode 1211) ook bij mij terecht voor een speelse en praktische workshop “Wie ben ik?” om de samenhang te ontdekken tussen:

  • wat je wilt en leuk vindt (waar je energie van krijgt, wat je passie is),
  • wat je zelf vindt dat je goed kunt,
  • wat je doet en gedaan hebt tot nu toe, en
  • wat je daarmee voor elkaar krijgt en tot nu toe gerealiseerd hebt.

Die samenhang is van belang om:

  1. op de juiste functie in het juiste bedrijf voor jou terecht te kunnen komen (workshop 1, 10-12 uur: Effectief werk zoeken)
  2. om een goed cv te kunnen maken (workshop 2, 13-15 uur: Brief en/of cv versterken) én om
  3. de juiste studie en beroepskeuze te doen (workshop 3, 15-17 uur).

Zodat je dé droomjob voor jou kunt gaan vinden en krijgen. Die droomjob heb ik en dat gun ik jou ook, kom en ga ervoor je bent van harte welkom in Het CoachHuis op de Vaartweg 28 in Hilversum! (wel eerst even inschrijven via de website van De Dag van de Loopbaan).
Nee heb je, ja kun je krijgen.

Bij mijn collega Frank Numan kun je je inschrijven voor een individueel gesprek, ook op hetzelfde adres. Maak van de kans gebruik en schrijf je in voor beiden.

 

flyer achterkant

Over 2bcoaching, Trudy van den Berg

TRUDY ZEGT: "Als coach heb ik de leukste baan die er voor mij is omdat ik ervan geniet om anderen en mezelf te ondersteunen op hun ontwikkel-pad. Ieder heeft zijn eigen waarheid en die probeer ik te begrijpen en respecteren voor zover ik dat kan. Daarbij is respect van alle voors en tegens zoals die er op verschillende momenten zijn voor mij essentieel. Uit eigen ervaring weet ik hoe lastig keuzes maken kan zijn."
Dit bericht werd geplaatst in Wie ben ik?, Zelfrealisatie, Zelfreflectie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

