2bmyself bijeenkomst

Ik organiseer vanuit mijn stichting 2bmyself in de middag van 12 juni in Utrecht een bijeenkomst voor begeleiders die met jongeren werken. Het 2beffective “Wie ben ik?” spel is inmiddels voor jongeren aangepast. We gaan dan samen bespreken hoe dat ingezet kan worden. Wil je meedoen, inzichten en ervaringen opdoen en delen én met het spel gaan werken? Meld je gratis aan via de datumprikker, kijk ook maar eens op de website www.2bmyself.nl,

En…. als je meer over het spel wilt weten dan kun je dat natuurlijk ook hier vinden.

wie ben ik spel - foto

We hebben het spel al aan meerdere collega professionals in het vakgebied van loopbaanbegeleiding en Human Resources managers overgedragen en het werd met veel enthousiasme ontvangen. Het spel is simpel te spelen, echter het levert verrassende inzichten als resultaat op waarmee deelnemers direct verder aan de slag kunnen. Dus…. laat je ook verrassen, en verras anderen.

Het spel bied ik je aan als je naar de bijeenkomst komt en dus actief meedenkt, ik wil immers dat het gebruikt wordt om jongeren te ondersteunen bij hun eerste studie- en loopbaankeuze zodat ze bewuste keuzes kunnen maken waar ze zelf volledig achter staan. Samen kunnen we meer mensen bereiken.

Meld je aan via de datumprikker!

Wil je meer over de achtergronden van het spel lezen, kijk dan naar mijn artikel over de 2beffective® methode.

Over 2bcoaching, Trudy van den Berg

TRUDY ZEGT: "Als coach heb ik de leukste baan die er voor mij is omdat ik ervan geniet om anderen en mezelf te ondersteunen op hun ontwikkel-pad. Ieder heeft zijn eigen waarheid en die probeer ik te begrijpen en respecteren voor zover ik dat kan. Daarbij is respect van alle voors en tegens zoals die er op verschillende momenten zijn voor mij essentieel. Uit eigen ervaring weet ik hoe lastig keuzes maken kan zijn."
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

