Verrassingen niet uitgesloten!

Hoe bijzonder is het om gewoon te doen wat je hart je ingeeft op het moment dat zich dat voordoet?
Victoria en Henk de Heus hebben dat gedaan en niet zo’n beetje ook.
Luister maar eens naar hun verhaal zoals ze het in De Wereld Draait Door vertelden.

En tot 20 mei kun je het resultaat zelf nog gaan bekijken in het Singer Museum in Laren

De diversiteit van kunstuitingen, schilderijen, foto’s en beelden is verrassend en uitdagend en geeft volgens mij een kijkje in de enorme diversiteit waar we vandaag de dag in het dagelijks leven ook mee te maken hebben. Schijnbaar chaotisch en complex en toch tegelijkertijd ook heel eenvoudig en rustgevend omdat alles er mag zijn zoals het is in al zijn volheid, terwijl je het (on)eens kunt zijn, mooi en lelijk kunt vinden want het is zoals het is. Er is zeker voor ieder wat wils bij om van te genieten.

Voor mij is de kunst daarmee een voorbeeld om te leren hoe wij ons in het dagelijks leven ten opzichte van elkaar, in al zijn diversiteit, tot elkaar zouden kunnen verhouden.

IMG_0831

Over 2bcoaching, Trudy van den Berg

TRUDY ZEGT: "Als coach heb ik de leukste baan die er voor mij is omdat ik ervan geniet om anderen en mezelf te ondersteunen op hun ontwikkel-pad. Ieder heeft zijn eigen waarheid en die probeer ik te begrijpen en respecteren voor zover ik dat kan. Daarbij is respect van alle voors en tegens zoals die er op verschillende momenten zijn voor mij essentieel. Uit eigen ervaring weet ik hoe lastig keuzes maken kan zijn."
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

