Rust vinden in de drukte van alledag

Het antwoord op de brandende vraag: “Hoe kan ik mezelf tot rust krijgen binnen alle hectiek van wat er in en om me heen gaande is?” heb ik.
Ik heb de rust in mezelf gevonden en hoef er niet meer naar op zoek!
Dat delen met anderen doe ik graag op 1 maart tijdens een “Presence Experience” die ik, samen met Geke Kiers en Sijtje Jansen, bij 2bcoaching in Utrecht organiseer.

Dat delen met anderen doe ik graag op 1 maart tijdens een “Presence Experience” die ik, samen met Geke Kiers en Sijtje Jansen, bij 2bcoaching in Utrecht organiseer.
Ben je nieuwsgierig geworden? Schrijf je dan in voor de Presence Experience op 1 maart om 19.30 uur op het Hoogeland (2bcoaching), Museumlaan 2, 3581 HK Utrecht.

Begin van het jaar was ik op een “salon” van het Center of Human Emergence die ging over het ervaren van Presence. Reinier Bosman was de gastspreker en wat mij bij het begin al opviel was dat hij zelf rust uitstraalde, zelfs voordat hij nog maar iets gedaan had. Gelijk dacht ik: “die geloof ik, waarover hij komt vertellen, ons laten ervaren, is wat hij vanuit zichzelf laat zien”.

Alles wat ik eerder had geleerd over zen-meditatie, yoga, mindfullness, ademhalingstechnieken etc. heb ik toen maar even gelaten en ik heb me op Reinier zijn methode gericht. Ik voelde de rust in mijn hele wezen al binnen een paar minuten neerdalen. -Die rust is vervolgens overigens een paar dagen bij me gebleven.-

Dit was waar ik naar op zoek was.  Ik liep al een tijdje rond met de vraag: “Hoe kan ik mezelf in mezelf tot rust krijgen binnen alle hectiek van wat er in en om me heen gaande is?” Bij de afsluiting van mijn ervaring tijdens de salon met Reinier besloot ik dat ik dit ook wilde leren en heb me enthousiast voor een aantal instructor en trainer workshops bij Presence in Business ingeschreven. Inmiddels, 2 maanden verder, héb ik die rust in mezelf en hoef ik er niet meer naar op zoek. Van Reinier heb ik geleerd hoe ik deze ervaring met anderen kan delen. Degenen die in de tussentijd met mij gewerkt hebben hebben dit zelf al ervaren en een aantal zijn er inmiddels zelf enthousiast mee aan de slag gegaan.

Trudy wat ben je rustig krijg ik terug, ik krijg je niet meer op de kast, je straalt helemaal, je haalt de essentie zo snel naar boven, ik begrijp niet hoe je je hoofd boven water houdt in al die drukte, wat krijg je veel voor elkaar…. om maar een paar feedback opmerkingen die ik zelf gekregen heb te noemen. Wat ik het belangrijkste vind is dat mijn hoofd niet meer zo vol is en dat ik niet steeds loop te denken wat er allemaal nog moet. Ik geniet van ieder moment. Bovendien heeft mijn statement “het is zoals het nu is” voor mij een basis gekregen dat voelt als een stevig fundament van waaruit ik met beide benen op de grond werk. Heerlijk is dat!

Als je dit wilt ervaren, leren om zelf mee aan de slag te gaan, kom dan 1 maart om 19.30 uur naar de Presence Experience op het Hoogeland (2bcoaching), Museumlaan 2, 3581 HK Utrecht,  schrijf je hier in zodat we weten dat je komt,  € 10,= (ex. btw) per persoon.

Over 2bcoaching, Trudy van den Berg

TRUDY ZEGT: "Als coach heb ik de leukste baan die er voor mij is omdat ik ervan geniet om anderen en mezelf te ondersteunen op hun ontwikkel-pad. Ieder heeft zijn eigen waarheid en die probeer ik te begrijpen en respecteren voor zover ik dat kan. Daarbij is respect van alle voors en tegens zoals die er op verschillende momenten zijn voor mij essentieel. Uit eigen ervaring weet ik hoe lastig keuzes maken kan zijn."
Dit bericht werd geplaatst in 2beffective methode, Hier-en-nu, ontwikkelen, Zelfreflectie en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Rust vinden in de drukte van alledag

  1. Het was boeiend om de bijeenkomst bij te wonen, prettig om de stilte en rust te ervaren als je met meer mensen bij elkaar bent.

Geef een reactie

